söndag 1 oktober 2006

världens bästa brunch

Så det finns alltså tjejer som går ut i hotpants och bikiniöverdel.

Världens bästa brunch åt jag idag i Medicinska Föreningens lokaler. Fil, yoghurt, tre sorters flingor, bröd, ost, skinka, prickig korv, tomat, gurka, kokt ägg, vindruvor, brieost, kex, kladdkaka, paj, våfflor, te, kaffe, massa olika juicer... Åh. Så. Gott. Och det bästa av allt; priset. 30 kr! Ibland är det ljuvligt att vara student. Så, alla som förhoppningsvis kommer och hälsar på mig, nu vet ni vad vi ska göra på söndagarna.

Träffade Caisa och alla hennes skor i typ tio minuter idag. Trevligt. Seriöst, Caz - du, jag och London i december?

Värsta uddevallarehelgen. Besnike, Myggan och Melonen. Plus Myggans pojkvän, som var mycket trevlig och NORMAL, wow, andra gången någonsin som jag faktiskt har gillat en kompis pojkvän.

Nej, nu ska jag återgå till pluggandet.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Myggan och Melonen?

Anna sa...

ja, det kan man fundera över...

kaffechoklad sa...

ja visst e han! jättetrevlig verkligen och en sån som verkar intresserad på riktigt av att lära känna flickvännens kompisar.

fredag, sure! jag bokar inget annat än då..

Sköna Helena sa...

jaså du? hem till götet? hmm. some unfinished business...?

Åsa sa...

Läskigt vad beroende man är av mobilen.. är grymt frustrerad för att jag inte kan nå dig. Antar att jag får vänta tills torsdag och då ringa Anders mobil.. Eller finns det något annat sätt?
kram

Caisa sa...

Mina skor hälar att London besök låter mycket trevligt o att vi ska kolla vår ekonmi.. !!

S. sa...

Tjejer som gar ut i hotpants och bikinioverdel ar utrotningshotade. Forutom pa Halloween vilket snart ar har. Hail Halloween.

Anonym sa...

Haha.. men det var ju tema. De heta bartenderna i endast minishorts och fluga, då? Me like... =)