tisdag 7 november 2006

and that, my friend, is what they call a closure


Som ni ser så har två nya länkar tillkommit på höger sida. Fröken Julie och Strutsfarmaren har börjat blogga, välkomna till Blogger!

Igår gick jag och la mig kvart över nio. Eller ja, typ la mig, låg och pratade till nästan elva, men ändå. Tanken var att jag skulle sova ut, vilket jag inte riktigt gjorde, så nu är jag trött. Som vanligt.

Kollade ingenting på Gilmore Girls eller tv överhuvudtaget igår - seriös abstinens idag. Tänkte kolla in den nya serien på 5:an som börjar idag, Ugly Betty, och se om det är något att ha.

Är på listhumör, så här kommer en lista över mina favorittvserier:

Sex and the city - kläderna! Samantha! New York!
Vänner - roligaste avsnittet är när Rachel klär ut sig i cheerleaderuniform och försöker flörta med en kille.
Gilmore Girls - så genomtänkt, så välgjord, så rolig, så bäst helt enkelt.
Ally McBeal - personifierade ordet neuros, vilket tillsammans med Bullen och humor gjorde serien helt fantastisk.
Grey's Anatomy - den enda sjukhusserien värd att följa.

Bubblare: OC - första säsongen är helt fantastisk, sedan har det tyvärr inte gått lika bra. Six feet under - samma här, plus att serien antagligen har tvhistoriens snyggaste vinjett.

Nu har jag säkert glömt någon, men uppdatering kommer i så fall.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej lillsis! Ska snart äta tårta(verkar bli nån skum sort) o gratta far (jag fick till och med mig presenten!) inte illa för att vara jag. Tror Maja har pajat ljudet på datorn, det funkar inte idag och jag vet att hon var här igår så....hm. Ha det gött! Kram S

Anonym sa...

Scrubs!!!! Du glomde Scrubs!!!!

kaffechoklad sa...

öh!!!!!sara! inte nog med att du smutkastar mej på min sida, men på annas också!¤#**!!

Tänkte oxå Scrubs!listor är faktiskt kul att läsa, men jag kan inte komma på nån idé själv...hur gick det i lördags förresten, blev det nån film?

S. sa...

Ok OC sasong tva var val kanske inte lika bra som ettan men trean slar bade ettan och tvan. Musiken ar battre, Summer ar smart, Marissas syrra ar grym och Julie snusar ocksa. Som sagt. Helt fucking djalva underbart.