onsdag 8 november 2006

life is short, you might wanna consider holding his hand

Har varit i Malmö hela dagen lång med Aida och shoppat. Hon shoppade skor och tröja, jag ett fint "guld"halsband från Indiska (vad har hänt med Indiska den senaste tiden egentligen? Förr hade de aldrig snygga grejer, nu hittar jag jämt saker jag vill ha där). Nu är jag trött. Orkar inte göra någonting, förutom att ta mig hem och kolla på Top Model.

Glömde inte att inte ha med Scrubs på gårdagens lista, det var ett medvetet val. Är inte så inne på komediserier nuförtiden, utan föredrar drama.

Ugly Betty var okej. Var väl inte direkt något som gjorde att jag vill titta på den igen, men den var ju inte dålig heller. Mest bara...oengagerande. Men alltid kul med en tvserie som utspelar sig i modevärlden.

Dagens filmtips: Flicka med pärlörhänge, SVT kl 21.30. Väldigt, väldigt vacker film med fabulous Scarlett Johansson i huvudrollen (och Colin Firth är ju inte så pjåkig han heller).

Inga kommentarer: