torsdag 23 november 2006

Håll Om Honom Med Mjuka Händer

Dagens insikt: starta aldrig ett rykte om dig själv på din blogg. Bara dumt. Helena, nej jag har inte gjort slag i the big thing än, bara berättade för mamma att det var på G.

Back in världens regnigaste Göteborg. Det gick att vrida ur mina sockor när jag kom fram till lägenheten. Dagens lärdom: köp inte skor från Din Sko.

Någon som vill gå och se Marit Bergman i Lund 29/11, alltså på onsdag? Snälla, någon? Jag vill inte gå ensam på konsert igen...

Helgens beståndsdelar: shopping, plugg, fest. Gött mos.

2 kommentarer:

henc sa...

NO! Men det är Moneybrother på Nef. i December! (Don't tell Åsa, she's not here then so I don't want her to get too disappointed about leaving the great new country we're experiencing since the last big "whale".) Fö. vi tror på något halvperverst som present till Anna imorgon, utöver min traditionella present ;) - Ge mig input! puss & kram, h

Anna sa...

synd bara att uppblåsbara barbara, fast i killmodell, är så dyr. hade ju varit en perfekt present annars.