söndag 19 november 2006

you were always by my side

Någon som har sett Babel och har någon bra kommentar, gärna angående den religiösa kopplingen? Imorgon är det deadline för utrikespolitiktidningen, och jag är verkligen inte klar. Stressad, stressad. Inte blir det bättre av att jag borde plugga (tenta om 2,5 vecka - ahh!) men sitter och bloggar istället.

Berättade the big news (som fortfarande är jättehemligt) för mamma, så nu gissar jag på att hela släkten + några fler vet om det. Jaja. Kanske inte vad jag tänkt mig, gillar att hålla saker hemliga för det är så roligt med överraskningar, men det spelar ju inte så stor roll.

Kommer till Gbg på torsdag kväll. Tjoho!! Tyvärr måste jag plugga massivt mycket, men lite skoj ska jag allt hinna med, främst i form av Åz fest. Ser fram emot den!

Dagens fråga: varför är Jennifer Lopez gift med Marc Anthony? Han är kort, ful och töntig. Hon är lång, snygg och definitivt coolare än vad han är.

7 kommentarer:

Caisa sa...

anna, sen när bleb jennifer lopez lång?

Anonym sa...

Lopez är snarare ful, kort (dock mycket charmerande hos män) och töntig.

Malin sa...

hemlighet?? har du förlovat dig? eller blivit gravid? göra en amanda!! eller gift dig i hemlighet i köpenhamn, det gjorde min morbor?

Anna sa...

hon kanske inte är lång, men för lång för sin töntige man.

Nej malin, jag är inte förlovad, gift, eller gravid - än.

Anonym sa...

Va? Hemlighet inte hemlig? Har jag missat någon viss jättehändelse nu?? Berätta, berätta!

Malin sa...

HAR DU SLUTAT MED P-PILLER?

kaffechoklad sa...

Tjipptjopp!

Haver du nåen tid för en göranssonsk ättling under dina göteborgska timmar så say hey...

hur ser marcet ut egentligen? han är en av dem jag ser men aldrig kommer ihåg... men kanske det inte var längden de blev kära i...