lördag 23 december 2006

God jul!

Gissar på att jag inte kommer sitta framför datorn imorgon, så jag önskar eder alla en god jul idag.

Fika igår med gamla gymnasieklassen och favoritläraren Annette och diverse barn. Trevligt. Jag och Karin hann också med att göra värsta bra quizzet till juldagens förfest. Ingen kommer kunna nånting, precis som vanligt. Moahahaha!

Äntligen lyckades jag fatta hur man kollar tentaresultatet på nätet, och till min stora lättnad så klarade jag mig. Puh! Vi får bara reda på om vi fått godkänt eller ej, slutbetyget får vi när uppsatsen är klar och rättad.

För övrigt så har jag målat mina naglar i en mörklila färg. Jezzus, jag som tidigare bara gillat ljusrosa färger (förutom en kort sväng på högstadiet när jag bland annat hade orange och gult nagellack - fruktansvärt fult), men jag tycker faktiskt att det här blev snyggt.

Näpp, nu ska jag gå och övertala systrarna att spela spel med mig (en jultradition i den göranssonska familjen, det gäller ju att passa på när alla syskon för en gångs skull är hemma).

1 kommentar:

Anonym sa...

God jul världens bästa lillasyster!