lördag 9 december 2006

"you talk a lot of shit for someone who never says anything"

Är väldigt sugen på att skriva om mode för tillfället, så jag tänkte ha några inlägg med personer vars klädstil jag inspirerats av. Först ut är Julia Stiles, i filmen Save the last dance, som jag var fullkomligt överförtjust i när jag var 17. Något obegripligt för mig nu, men back then älskade jag Julias kombination av "hiphop"-kläder, snickarbyxor, roliga sjalar på huvudet, magvisande linnen och konstiga frisyrer.



3 kommentarer:

Jesper sa...

Hej! Ledsen att jag inte skrivit tillbaka. :) Ja, A & J berättade hur liten världen är. Hoppas det går bra för dina juridikstudier!?
Kram /J

Anna sa...

Eftersom jag känner tre av fyra i kollektivet förväntar jag mig en inbjudan till inflyttningsfesten, som jag förväntar mig att ni har snart. :) Jodå, det går bra med juridiken. Hur går det med psykologin (eller du kanske inte hade börjat än?)?. Kram /A

kaffechoklad sa...

Ja, det var inte en gång som jag flätade ditt hår som Stiles...