lördag 9 december 2006

i mina gyllene skor

Efter klagomål om att min blogg den senaste tiden (dvs efter att jag flyttat till Lund och inte skrivit så ofta) har blivit "trött och oinspiererad" (juridik kan ha den effekten), får jag försöka skärpa mig. Vet inte riktigt hur bara, det är svårt att bli skojigare på beställning. Men nu har jag tillgång till Internet twentyfour seven, så fler inlägg ska det bli i alla fall. Och ju fler inlägg, desto större chans att åtminstone en del av dem är roliga och inspirerade.

Dagens fråga: hur många vuxenpoäng får man när man öppnar ett sparkonto tillsammans med sin boyfriend? (Jeezus, inte ens mina föräldrar, gifta i 29 år, har ett gemensamt konto. Känner mig så oerhört VUXEN nu.)

Inte alls avundsjuk på Åz, som ska ut i den stora stora världen på äventyr och skriver om det här.

Här är bilderna på den lilla svarta och guldskorna:


















Snyggt, eller hur?

1 kommentar:

Anonym sa...

Mkt snygga skor&klänning. Är på jakt efter en nyårsklänning, säg till om du ser nån snygg! Det där med bankomaten var ju toppen!Gillar när folk bjuder på sig själva o kommer med roliga kommentarer.... Fortsätt så! Ha en trevlig namnsdag, kram Sara