söndag 14 januari 2007

no party to go to and no friends in this town

Så var det dags då. No more slösurfande i timtals, no more dagliga uppdateringar av bloggen. Nu lämnar jag Göteborg för Lund, eller den lilla skithålan som jag föredrar att kalla eländet. Jippie jay, vad jag ser fram emot att börja plugga Allmän förmögenhetsrätt, 20 p, och eventuellt även Internationella relationer B, 20 p. Utbrändhet, here I come.

Har egentligen inte mer att säga förutom att Breakfast at Tiffany's är en av världhistoriens bästa filmer och att orkanvarningar är grymt överskattade.

PS. Rubriken är något överdriven. Jag har kompisar i Lund, faktiskt fler än vad jag har här. Men jag vill ändå inte åka dit.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Mhä, inga dagliga uppdateringar på bloggen vad ska jag göra då? Skaffa ett liv antar jag... Var och spanade in Umeås shoppingutbud igår, ugefär som jag befarade. Uhua.

kaffechoklad sa...

Ja, så gott som dagliga uppdateringar vill vi iaf ha! Nu när jag är internetberoende och oxå har tillgång till beroendet...

Bussarna ställdes inte in då antar jag?..

Positivt med Lund: det blir vackrare och skönare vår och snabbare.

/this day suck

kaffechoklad sa...

anna, anna- uppdatera! leta reda på en bibbla eller nåt...

Anonym sa...

Jag haller med!! Om jag inte kan kolla din blogg, hur ska jag da fa info om vad som hander hemma?? Sa Anders och Henc - uppdatera! Och Karin, du borde ocksa skaffa en blogg ;)
Pussar fran Down Under

Anna sa...

BTW, du har alldeles rätt i att Breakfast at Tiffanys är bland de bästa filmer som finns. Jag blev kär i den för nåt år sen. Den är till och med så bra att det är den enda film jag faktiskt tyckt att det varit värt att köpa. Även om jag inte har nån TV att se på den med.