fredag 19 januari 2007

update

Back in Göteborg. En kvick uppdatering på vad som hänt sen söndags:
har alltså börjat plugga igen, och påbörjat mitt liv som dubbelstudent. Läser förutom juridik även internationella relationer B.
har slagit nytt rekord i tv-tittande, ungefär 8-9 timmar om dagen har det blivit.
har upptäckt 90-talstvserien Felicity, den är bra.
har ätit typ bara nudlar, godis och smörgåsar.
har bestämt mig för att börja plugga i Göteborg till hösten, om det går att byta vill säga.
känner en stor blogg-tomhet. Lovar att jag ska uppdatera oftare.

Näpp, nu måste jag kolla in alla andras bloggar.

2 kommentarer:

henc sa...

Måste säga att det låter som en toppenide(e med egy), att ta dig till Göteborg för fortsatta studier till hösten. Lycka till med bytet! h

Anonym sa...

gött lls, finally uppdaterat!
som kompensation för dina uteblivna updates har jag lastat min med mastodontinlägg..Trodde jag inte om mej, jag som är motsatsen till ordbajsare...