lördag 3 februari 2007

come on Barbie let's go party



Klockan är mycket, 04:10, och jag borde ligga i sängen och sova nu. Men icke! Vaken och pigg och bakis är jag, alltså bloggar jag lite käckt istället för att sussa sött.


...ikväll träffade jag Sebastian. Vi var på Skål och Dancin Dingo och McDonald's och kom på en görbra idé till en blogg, som kan innebära att vi blir stämda. Tihi!

...nu är ju OC snart slut, bara tre avsnitt kvar - snyft! Vilken serie ska jag istället följa och bli besatt av? Någon som har något förslag på en stylish drama/komediserie som droppar popkulturella referenser?

...min identitetskris light är verkligen light just nu, inte för att problemet löst sig, utan för att jag tröttnat på att oroa mig.

...jag önskar fett mycket att jag kunde ta en vecka ledigt från allt och bara sova sova sova. Jag sover alltid dåligt och alldeles för lite, men den här veckan har varit extra kass och jag har way too much sömnbrist att ta igen. Men hur ska jag hinna ta igen den när jag ligger efter i pluggandet och måste ta mig igenom Standardavtalsrätt tills på tisdag?

...min favorit i garderoben är den blå klänningen jag hade på bild i nåt inlägg ganska nyss. Från HM är den, tror jag glömde skriva det, om nu någon gillar den och vill ha en likadan. Den är fantastiskt skön, jättemjuk och sitter inte åt någonstans. Helt lagom längd och urringning, för att inte tala om den fina färgen. Passar nästan allt och alla tillfällen. Gillar skarpt!

...hade det inte varit för att det är mitt i natten och jag borde sova hade jag gjort en stor kopp kaffe nu.


...imorgon börjar Melodifestivalen - jippi jay! Hm, tror nog det får bli ett litet inlägg imorgon - senare idag - om detta. Artisterna, låtarna, kläderna, Luuk...

...funderar på att rensa lite i min "Annat värt"-lista till höger. Varför länkar jag till Glamourbloggen? Tycker ju egentligen att den är rätt tråkig och småtöntig, men ändå läser jag den. Frågan är om den är värd en länk.

...hittade precis den här bloggen; den verkar intressant och läsvärd.

Men nu, mina damer och herrar, ska jag nog göra ett nytt försök att sova.

Good night, and good luck.


Inga kommentarer: