lördag 10 februari 2007

Yo.

Sorry att jag varit så kass på att uppdatera, det blir lätt så när man inte har Intenet hemma och glömmer internetgrejsen i Gbg cå att jag inte kan använda skolan trådlösa nät.

Ikväll: melodifestivalen, del 2. The Ark kommer ju självklart att vinna, allt annat är helt osannolikt.

För övrigt...

är det kallt och jag är trött på vintern.
längtar jag fett mycket tillbaka till London.
var jag på fest igår och pratade med en teknolog som ägde inte mindre än tre Dostojevkij och två Kafka. Imponerande.
är jag som vanligt trött på juridiken och har mycket svårt att uppbåda intresse för skadeståndsberäkningar med mera.

3 kommentarer:

Anonym sa...

yey, nytt annainlägg! förgyller min övertrötta morgon, skrev klart hemtenta som ska vara inne idag kl fem imorse och sen kom jag på att jag inte skulle gå och lägga mig. Efter det kom jag på att snabbkaffe är äckligt. kankse borde fixa med du vet vad istället. ha en bra vecka!

henc sa...

Kan upplysa om att London åtminstonde är 7 grader varmare än Göteborg, - alldeles för varmt för en vinterklädd göteborgare. *pust* (men bortsett från att det var för varmt är det fint där :) h

Anna sa...

henc: inte alls avundsjuk, inte alls...