fredag 9 mars 2007

I'm the worrying kind





Som vanligt när jag inte skrivit på ett tag känner jag att en sammanfatting av mitt liv och leverne den senaste veckan är nödvändigt.

...störningsmoment:

Kerstin Gezelius, DN - plötsligt minns jag min gymnasiala avsky för pretentiösa kulturjournalister och varför jag inte ville bli en sådan.
att datorn har varit i Gbg och jag inte orkat använda skolans loserdatorer.
att min "redaktör" tyckte mitt språk i senaste artikeln var inkonsekvent.
att jag har 100 kr kvar på kontot och det är två veckor kvar tills cashen rullar in. Oops. Anna Panna, när ska du lära dig att inte shoppa upp alla dina pengar?

...lyckorus:
att skadeståndsrätt faktiskt är ganska "kul" (med juridikmått mätt, alltså.)

Nu borde jag ju zkriva mazza mer men iztället zka jag gå och myza med Anderz. (Och denna lilla rad är tillägnad Aida.)

Inga kommentarer: