lördag 24 mars 2007

jag och min Burberrykopia





Jag och min fina trench jag "lånat" av min mor (dvs tagit, men låter mamma tro att jag lånat den, och efter ett tag kommer hon glömma bort att den överhuvudtaget existerade och inte komma ihåg att kräva tillbaka, very smart tänkt av mig). Typ tjugo år gammal är den, kul att ha om man ska leka blottare eller annat skoj. Till den svarta leggings från HM, blå sjal från Lindex, röda lackballerina från Primark, rutig klänning från Ellos (kolla fodret på trenchen, värsta Burberryripoffen) och halsband konfirmationspresent.


















Hm, ser visst lite skitnödig ut på det här fotot. Haha.

2 kommentarer:

kaffechoklad sa...

finally! mer mer mer!!! men du, tror inte mam kommer glömma...hon minns sina kläder hon...

Anna sa...

hm, kan ju alltid hoppas...