torsdag 22 mars 2007

what goes around comes around





Idag trillade pengarna från CSN in på kontot. Vanligtvis hade jag, med VISA-kortet i högsta hugg, glatt spenderat merparten av slantarna på nya klänningar, skor och väskor jag absolut inte behöver. Men eftersom jag har en vit shoppingmånad (eftersom förra månaden råkade bli lite extrem när det gäller pengaslöseri på onödiga grejer, ähum) så skall så icke bli fallet. VISA-kortet får snällt stanna i min plånbok (haha, vem försöker jag lura egentligen? Pengarna kommer ryka fortare än man hinner säga shopaholic).

För övrigt är jag smått förtjust i American Idol och framförallt Simon Cowell, den lille ensamme stackaren. Inte konstigt att han är så arg, när kvinnor bara försmår honom hela tiden (inte för att jag vet det, men varför skulle han annars vara så bitsk?). Får en sådan oemotståndlig lust att sätta mig i knät på honom, ge honom en liten kram och en klapp på kinden. Tror han behöver det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

gött att du är tillbaka efter ett alför långt uppehåll med bloggandet!
kramelikram

Anonym sa...

håller med karin! gött med en revival:) tycker apselut att du och the man ska hänga på utgång imorrn!