lördag 10 mars 2007

spending some much needed money downtown

Satte sprätt på mina sista pengar på HM:s barnavdelning idag:



















Body med gula och gröna elefanter med matchande mössor till Mod (som jag ska besöka imorgon), halsband och blommiga hårspännen till mig.


















...sen var jag tvungen att köpa de söta blå stövlarna på Coop.

...och sist en "dagens outfit". Jag gjorde misstaget att tro att det var vår ute och klädde mig lite för lättsamt. Premiär för nya skorna från Din Sko, inte allt för bekväma men inte hemska heller.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Söta gummistövlar! Fanns det fler färger? //Elin

Anna sa...

Hej Elin! Japp, de finns i rosa och grönt. Köpte dem på coop forum för det fantastiska priset 149 kr! Älskar dem redan djupt och innerligt och blir glad varje gång jag ser dem i hallen.

Anonym sa...

Eh, varför handlar du barnkläder? till någon bekant som nyss fått barn lr...??

Anna sa...

Ja, se under länken "Jonas, Amanda o Mod" till höger.