torsdag 12 april 2007

take all those wrongs and make them right





Blä. Sitter i skolan och borde skriva på min uppsats men orkar inte.

Är grinig för att

jag är lätt illamående, kanske beror det på kaffet jag drack förut.
jag inte är nöjd med kjolen jag har på mig; den känns lite för bohemchic à la 2005.
den förbannade uppsatsen aldrig kommer bli klar.
jag längtar hem.
jag köpte en vit klänning igår och jag vet inte om jag vill ha den och den var lite liten och jag hatar att behöva ta en storlek större.
det inte går några bra program på tv ikväll, det gör det aldrig på torsdagar.
jag ska vara kattvakt i Uddevalla sista helgen i april. Boooring!
jag inte har någon mat hemma och orka handla - nej.

Vill gå hem och lägga mig och kolla på dåliga tv-program hela dagen.

4 kommentarer:

kaffechoklad sa...

är oxå grinig idag eller inte grinig kanske men på nedre halvan stegen så att säga...kan ha att göra med att det är morgonstund, humöret brukar stiga med timmarna på dagen eller så har det inte alls med det att göra...

du lär fixa uppsatsen iaf, tillslut i tid! o tack för uppdatering, gjorde morgonen lite roligare:) go girl som det så käckt heter!

Anna sa...

"go girl", hum.

Har du inget bättre för dig än att skriva kommentarer eller? inte för att jag klagar...

kaffechoklad sa...

haha ja go girl etter käckt... näpp inget bättre för mej än att kommentera:) kommentarer gör bloggar levande, om du har tid över hinthint...

Anonym sa...

Hej lillsis! Sitter på bibblan bredvid en gubbe som rapar hele tiden....nice. Måste gå innan jag börjar fnissa. /S