onsdag 6 juni 2007

I bear more grudges than the high court judges





Sorry för min långa bortavaro men har man tjugopoängstenta på g så blir det inte mycket tid/ork kvar för bloggande. Men nu är jag back in the game, efter att jag och Anders efter mycket slit lyckades få med oss alla åtta väskorna på tåget från Lund till Göteborg.

Nu tänker jag glömma allt vad pant i fast egendom, borgensåtgande, konsumentköplagen och vigilansprincipen heter, för nu har jag sommarlov!

Bild på packning, lägenheten i Lund, utsikt från lägenheten i Lund, trött Anders på golvet:






2 kommentarer:

Anonym sa...

vaddå, har du lämnat lägenheten i lund för gott eller? flytt inom stan på g eller flytt till gbg månn tro? informera mig frände!

Anna sa...

har flyttat till gbg för sommaren, har lämnat lgh i lund för gott.