lördag 14 juli 2007

geek alert





Topp tre töntigast just nu:

1. Crocs/foppatofflor (sorry Rickard) - kan nog vara det fulaste världen någonsin skådat. Hur tänkte idioten som gjorde dessa monstruösa skor? "Jag tar och gör ett par asfula skor som alla köper bara för att plåga alla med minsta känsla för stil HAHAHAHA och så tjänar jag fett med cash!"

2. Att läsa horoskop. Seriously, det är ju bara totalt slöäseri med tid. Ingen tror väl på skiten, så varför ens läsa det och dessutom berätta högt för andra vad det står? Intresseklubben antecknar - not.

3. Att berätta vad man drömt. Vem bryr sig om något som inte ens hänt på riktigt? Fine att man själv tycker ens drömmar är intressanta men jag skiter väl i om du drömde att du åkte scooter i en skidbacke bla bla bla. Boooring!

5 kommentarer:

Anonym sa...

fett jävla sant ingvar.. vem bryr sig om andra liksom !!!!!

Anonym sa...

det kan faktiskt kännas viktigt att få berätta för någon om de man drömt om det gjorde stort intryck på en. ibland kan jag gå och tänka på en dröm i flera dagar om jag inte får berätta för någon.

Anonym sa...

hehe älskar horoskop, världens mest meningslösa tidsfördriv men ändå... är helt beroende. drömmar är bara kul att berätta om drömmen inkluderar personen man pratar om typ, i natt drömde jag att du avr en crackhora hihi (fast det gjorde jag alltså inte... öh, du fattar... eh.jaja)

Anonym sa...

haha, tycker också foppatofflor är döfula. de flesta övriga skor kan liksom höra hemma med något plagg..dessa tofflor är helt omöjliga att matcha eller få att se vettiga ut ihop med övriga kläder på kroppen!

Anonym sa...

H�ller med om det du skriver f�rutom dr�mmarna, tycker det �r intressant vad andra upplever p� n�tterna.... Sol nu, sweet. /Sara