måndag 13 augusti 2007

spending all your money on me





Ångest. Sedan jag fick lön den 27:e, alltså ungefär för två och en halv vecka sedan, har jag lagt ut drygt 1500 kr på kläder, skor och väskor. Illa! Verkligen illa. Jag som skulle vara sparsam. Jag som verkligen inte behöver nya kläder. Jag som snart ska åka till Stockholm. Och det är två veckor kvar till nästa lön. Inte för att jag är pank, men det hade inte varit fel med ett lite fetare bankkonto och lite mindre stuff i garderoben.

Oh well. Eftersom det mesta jag köpt var på rea, second hand eller bara allmänt billigt fick jag i alla fall rätt mycket för pengarna:

tre par strumpbyxor
tre par knästrumpor
bh
halsduk
tre klänningar
Den Perfekta Svarta Kjolen (åhh bästa köpet ever!)
sneakers
tygskor
kuvertväska
två tishor
linne

Inga kommentarer: