lördag 3 november 2007

I'm blind and tortured





Hejsan svejsan gott folk. Jag är lite lätt bakis efter gårkvällens eskapader på Hallands nation och tillbringar dagen i mjukisbyxor, äter godis och kollar på OC säsong två, som jag förut dissat men nu inser att jag faktiskt gillar. I sina bästa stunder - och de är ganska många - är den smått genialisk. Som hela grejen med Atomic County-serien. Fantastiskt smart! Lite synd bara att utstyrslarna inte är jättesnygga, som i säsong 3.

I övrigt
- är Ulrica Schenströmaffären veckans mesta ickenyhet. I mean, ännu en s k politiker"skandal". Suck. Boring.
- är "jag har aldrig"-leken ganska kul ibland. Särskilt när vänner man trodde var pryda visar sig hålla inne helt oväntade smaskigheter.
- är hallonbåtar, skumbananer och punschpraliner de godaste godisarna just nu.
- är jag rätt skoltrött och funderar på att ta en sistaminutenresa nånstans. Inte för att jag har råd, har ungefär 200 kr på mitt konto. Det är tre veckor kvar tills studiemedlet kommer. Jippie jay!
- jag har sagt det förr men Jeff Buckley är ju verkligen helt fantastiskt bra.


Inga kommentarer: