torsdag 1 november 2007

I will follow you in to the dark





Ungefär så här patetisk är jag: i taket sitter en liten spindel och väver ett nät över i princip snart hela taket. Mysigt. Det är en aggressiv jävel som rör sig snabbt och attackerar och dödar andra spindlar. Denna best måste jag bringa om livet ikväll, annars finns risk att odjuret klättrar ner på mig när jag sover (brrrr). Dessutom måste jag städa men jag vågar inte röra mig i lägenheten av rädsla för att jag ska få spindelnät på mig och alltså är jag fjättrad vid matbordet av osynliga bojor.

Problemet är att jag är livrädd för spindlar och inte vågar döda den. Patetiskt? Ja. Så här lågt har jag sjunkit.

1 kommentar:

Anonym sa...

Är spindeln död än? Sug upp den med dammsugaren annars, det brukar jag göra. Funkar alltid! /S