torsdag 15 november 2007

life sucks, I need a drink

Bajs:

1. Varför, varför, varför valde jag helt frivilligt att bo i en sunklägenhet med massa bajsnödiga spindlar överallt och en dusch som vägrar att bli varmare än 45 grader? Va? Jag är ett nöt.

2. Facebook suger hårt. Varför är det ingen som skriver på min wall (och ingen som kommenterar på den här bajsbloggen)? Va? Jag har tydligen inga riktiga friends. Buhu.

3. Maja, skicka mina skivor NU innan du sticker.

4. Zocialförzäkringsrätt zuger hårdazt av allt.

5. Jag har massa disk jag måste ta hand om typ nu istället för att blogga ett meningslöst inlägg.

6. Vad ska jag ha på mig imorgon? Vem bryr sig? Va?

7. Varför är Rachel Bilson ihop med Hayden Christensen? Va?

...osså en glad nyhet:

Marc by Marc Jacobs öppnar ny butik i Köpenhamn!!!!!!!!!!!! Omg omg omg!!!!

Inga kommentarer: