tisdag 13 november 2007

October left some wounds





Måste bara börja med att säga att Spice Girls nya singel Friendship never ends inte är sådär jättetipptopp direkt. Ganska menlös och videon är inte så het den heller. Det är ju trist men å andra sidan hade man kanske inte förväntat sig så mycket heller egentligen.

Imorgon ska jag börja ta itu med mitt liv och det känns lite nervöst men det går säkert bra. Kanske. Förhoppningsvis. Eventuellt.

Tisdagar är för övrigt bästa tv-dagen med Ugly Betty (asså Justin är fett lätt bästa karaktären i ett tv-program just nu) och Desperate Houswives som börjat arta sig efter ett par dåliga säsonger.

Nu när jag ändå hoppar mellan ämnena kan jag passa på att lufta lite oro över min ytterst dåliga ekonomi. Asså jag fattar inte vart pengarna går. Vad gör jag egentligen? Shoppar en del i och för sig. Festar lite. Äter en del, fast mycket sällan ute. Klippte mig i lördags. Hade massa räkningar men fick bostadsbidrag så det borde gå på ett ut. Jaja.

Näpp guys, nu skall jag borsta tänderna, slökolla på tv och läsa Elle innan jag somnar. Kramizar på er zötizar!

Inga kommentarer: