söndag 2 december 2007

advent

Kände mig plötsligt tvungen att skriva något om att det är första advent idag. alltså tog jag ett ganska meningslöst kort på julmust, pepparkakor och lussekatter för att skapa den rätta julmyskänslan. I övrigt sitter jag och läser rättsfall från Arbetsdomstolen (oerhört spännande) men sen minzann, när jag är klar med plugget ska jag kolla Grey's Anatomy. Fjärde säsongens första nio avsnitt har jag, jippie jay! Och imorgon ska jag gå upp klockan fem (!!!) för att åka tåg till Lund. Guuud vad kul.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Anna, vi släppte precis www.MerryPages.com där det finns julfilmer, musik och en blogg. Mer saker kommer sen. Ta gärna en titt! :-)

Anonym sa...

Yo! Vad ska vi köpa till Melonen i examenpresent?! Har du några ideér? Fina saker du köpt förresten! /S