måndag 10 december 2007

a generation lost in pace





Så var man tillbaka i den grå vardagen i Lund. Helgen i Stockholm var intensiv men rolig och Amnestygrejen intressant och jag hittade en vit väst på Mango och insåg att jag nog aldrig vill bo i Stockholm. Vilket är lite synd med tanke på att det är där jobben finns.

Dessutom rockar jag fetare än fetast på kulturfrågorna i TP. Det ni.

I övrigt måste jag ägna mig åt en del administrativa sysslor, packa, städa, tvätta och det roligaste av allt - plugga. Men på onsdag är det i alla fall fest, gött mos och go körv.

Asch. Otroligt menlöst inlägg.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Har du börjat lyssna på the ark? ;)

(Fast i så fall ska d va "lost in pace"...för att va lite ord-märkare...)

Anna sa...

Gud så pinsamt! Men nu är det fixat.

Anonym sa...

Annapanna,ska ringa dig snar.Bara så du vet.

Anonym sa...

snart.

S. sa...

Så speciellt pinsamt var det väl inte? Vad stog det från början?

Anna sa...

eftersom jag är en sådan person som alltid anmärker när andra säger/skriver fel, är det lite pinsamt när jag gör fel. "space" ist för "pace" stod det.