fredag 29 februari 2008

buy a harbour

Igår åkte jag och mina juridikpals till Köpenhamn. Vi var först på Starbucks på Kastrup innan vi shoppade loss på Ströget, för att sedan stanna till på Starbucks igen för kvällsfika innan vi kom tillbaka till Lund. Aningens nördigt men gott var det.

Dagens roligaste var ordvitsen "buy a harbour" och att åka längst fram i metron, det känns nästan som att åka bergochdalbana. Jag shoppade en klänning, tygskor och solglasögon, mycket fint men lite dumt med tanke på att jag egentligen skulle ha shoppingförbud. Men - what happens in Copenhagen stays in Copenhagen, så jag ska låtsas om som att jag inte handlade något.








4 kommentarer:

Anonym sa...

Anna då! Du har ju faktiskt shoppingförbud...nu är jag mkt beviken! Tsss / S

Anna sa...

whatevs

Anonym sa...

Whatblevs

Sköna Helena sa...

Ååh, vilka fina solglasögon! Och screw shoppingförbud och följ linjen whatever happens... stays in... - för det är ju sant! :) kram