söndag 20 april 2008

it must have been love but it's over now





Som sagt så irriterar jag mig ofta på andra människor och nu är jag trött och har ont i knäna så därför är jag extra gnällig och irriterad och vad har man en blogg till om inte för att bitcha av dig. Bättre ta ut det här än irl.

Det jag stör mig mest på hos andra at the moment är:


nyttighet - asså jag får panik på människor som ska vara så satans nyttiga och präktiga hela tiden. Chokladbollar med fruktsocker och youghurt istället för socker och smör - wtf?

ytlighet - det är inte okej att bete sig som en fjortis när man är 20 plus.

att tala om för andra (mig) hur man ska bete sig och lägger sig i saker som de inte har med att göra. kjwqeu8927e4p2981pey67893wyed6789 nötter! Ta itu med era egna issues istället.

Japp, det var väl typ det.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Igår åt jag riktiga chokladbollar med gott smör och krispigt pärlsocker (Annelies hembakade dessutom), passade perfekt ihop med mintchokladen och kaffet. Har du någar fler födelsedagsönskningar förresten? /Sara

Anonym sa...

Yo sis! Jag glömde kolla in brännmaneten men mor våran sa att det kostade runt 800 pix så då sa jag att du antagligen ville ha något annat istället, eller? Nu ska jag ut i solen en sväng. Bye Bye /Sara

Anna sa...

en brännmanet för 800 spänn? nej tack.

räcker inte det jag redan sagt? typ kläder eller ngn väska (mellanstor) eller nåt smycke.

Anonym sa...

Tänkte väl det. Jag får väl kolla runt lite i affärerna... Öööh /S igen

S. sa...

Gillar hur du avslutar med:

"Japp, det var väl typ det."

på ett typ väldigt coolt sätt.