fredag 25 april 2008

känn ingen sorg för mig Göteborg





Jaha ja, då var man i Göteborg igen då. Gött mos. Egentligen borde jag plugga just nu men det är så obarmhärtigt tråkigt att jag slänger upp ett inlägg istället.

Imorgon fyller jag år, bara så ni vet. Ikväll ska jag äta pre-fölsedasmiddag och eventuellt gå ut och dricka drinkar och imorgon ska jag till Uddevalla och äta tårta med kära familjen. Så vet ni vet.

Dagens utstyrsel: verkligen inget spännande, har på mig min favoritvardagsklänning och mina favoritvardagsskor, båda från HM.




Värsta snygga poserna.



Sneakpeak på mina nya jeans som jag fått av da man i present:


Det är första gången sedan januari (tror jag) förra året som jag har på mig jeans, det känns en smula ovant. Egentligen vet jag inte om jag tycker att jag passar i jeans men whatevs.

Näpp, om jag skulle ta och återgå till pluggandet kanske. Eller kolla Facebook.

1 kommentar:

Anonym sa...

klart du passar i jeans! o grattis grattis sis! hipp hipp! många utropstecken blev det visst, ojdå!:)