torsdag 1 maj 2008

en oerhört spännande inblick i mitt oerhört spännande liv





En snabb summering av vad som hänt sen sist:

- jag har fyllt år. Fick två halsband, en symaskin, de två sista Harry Potterböckerna, en klänning och en parfym.

- jag har haft tenta, på upplysningen och romantiken. Oerhört roligt.

- jag har insett att jag mycket troligen har pollenallergi. Oerhört roligt.

- jag har firat valborg vilket är en ganska speciell upplevelse i Lund. Nästan alla stadens studenter samlas i stadsparken och festar från tio på morgonen och firandet fortsätter under hela dagen, kvällen och natten. Görkul.

- jag har ätit en mycket god kebab idag.

- egentligen skulle jag åkt till Götet idag och suttit barnvakt under helgen, men både barnet och barnets pappa blev magsjuka och ingen barnvakt behövdes. Så jag ska vara kvar i Lund vilket känns rätt skönt. Det blir nog en rätt lugn helg skulle jag gissa på.

Ja, kära vänner, det var allt för idag. Good night, and good luck.

Inga kommentarer: