onsdag 21 maj 2008

flum





Halloj folks. Egentligen ska jag skriva på min uppsats (som at the moment går under arbetsnamnet En obekväm sanning. Ni kan ju försöka lista ut vad den handlar om), men sånt är så förbannat tråkigt att jag tar mig en liten paus och internettar istället.

Det är görgött att jag börjat använda jeans igen. Jag använder massa kläder nu som jag inte haft på mig på länge eftersom de är snyggast till jeans så det känns som att jag har görmycket nya grejer. Görbra! (Ja, jag gillar ordet "gör". Göteborgskt och fint är vad det är.)

Varför har jag så många olika labels för mina inlägg? Det vet ju inte ni förstås och inte jag heller. Jag hade någon period för ett tag sedan när jag tyckte det var lite kul med massa olika etiketter men jag tror det gick en smula överstyr. Inte för att jag vet vilka jag ska rensa bort om jag får för mig att rensa.

Jag tror jag är lite Facebookberoende. Illa! Och nördigt.

Åkaj, något mer meningsfullt har jag icke att förtälja. Baj baj!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Anna anna anna min lilla panna...Hörde att du planerade köpa tyg till en kommande speciell klänning, nice! Du saknades idag vid spelbordet...träffat Maja idag och det blev lite snabbt spel men inte lika roligt när inte alla är samlade...vi får ta igen det i sommar. /Sara

Anna sa...

har mamma skvallrat?

Anonym sa...

jajamen! Mycket skvaller har jag fått höra...hehe. /Sara