onsdag 21 maj 2008

a week? That's like a year in hot girl time.





Om man som jag bara tvättar när det är abslout nödvändigt (det vill säga när jag inte har några rena underkläder kvar) blir det lite jobbigt den dagen man faktiskt måste besöka tvättstugan. Jag måste ha på mig de trosor som ligger längst ner i troshögen och som jag aldrig använder när det finns andra alternativ eftersom de är för små och skaver. Obekvämt och otrevligt. Dessutom himla jobbigt att behöva gå utomhus för att komma till tvättmaskinen. Håjaja, livets små bekymmer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha samma här, vilket i mitt fall är nåt enstaka par stringtrosor för jag hatar stringtrosor så de blir aldrig använda. Plus alla kläder man aldrig använder som endast blir använda när man ska tvätta. Jag hatar det! Och sambon bara suckar åt mig och säger "Vi ska ju bara till tvättstugan!" :(