lördag 10 maj 2008

sommar





What to do när det är lördag och jättevarmt och inte ett endaste moln på himlen? Man går till parken och solar såklart.


Anders.


Jag.


Fiskminen.


Sankt Hans backar.


Glaskupan av Sylvia Plath. Den boken har en av de bästa inledningsmeningarna i litteraturhistorien: "Det var en besynnerlig, kvav sommar, den sommaren de skickade makarna Rosenberg till elektriska stolen, och jag visste inte vad jag gjorde i New York".


Fortfarande omålade tånaglar.


Lite posande.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ser väldigt gött ut du...o väldigt käckt med glasögera:)

Anonym sa...

Snygga kort. Vara i solen är perfekt just nu. är själv på väg ut, men idag blåser det och är molnigt i uddevalla.
Har btw startat upp min blogg igen: www.metrobloggen.se/missohrsell
Ohrsell är min farmors flicknamn. Jag gör allt för att inte min mamma ska hitta och tjuvläsa den.
Inget är ännu gjort åt bröllopspresenten. Det går ju inte att ge Pontus ett uppdrag och lita på att det blir gjort. Så jag ska se vad jag kan göra åt det. Höres! kramar Åz