fredag 27 juni 2008

det frustrerade inlägget





Jag vet att jag gnäller i typ varenda inlägg just nu, men det skiter jag i. Jag är alldeles för arg irriterad och sur över det här för att orka bry mig:

Jag är i skit-Uddevalla.

Jag bor hemma hos mina föräldrar som är fruktansvärt störiga.

Jag har ett jobb som egentligen är okej men som ändå ger mig massa ångest.

Det regnar. Jag hatar Sverige. Hata hata hata det här kuklandets kukklimat.

A är i Göteborg och tänker inte komma hit förrän imorgon för det är tydligen roligare att träffa kompisar än att träffa mig. Tack för den.

Det händer absolut ingenting. Jag är ledig hela helgen och vad ska jag göra? Gå på schläktmiddag. Bajs!!½"#"!#¤"¤R"#%#¤"%&¤& Jag vill festa. Jag vill vara i Lund och ha roligt och inte vara här och ha så förbannat jävla skittråkigt. Det här är definitivt sista sommaren jag är hemma.

...men mest av allt är jag bara så fruktansvärt trött på mig själv och mitt gnäll och min oförmåga att själv se till att det händer något. Fuck fuck fuck. Kan det inte bli höst snart?

3 kommentarer:

Anonym sa...

men du, varför sökte du inte sommarjobb i gbg eller lund? så hade du ju sluppit Uddevalla menar jag..eller? Eller är det andra orsaker som gör att du är här i UA?

Anonym sa...

Jag har ett antal idéer på saker man kan göra när man är uttråkad, så när du känner för det - hör av dig så ska jag informera dig.

Anna sa...

Annika: anledningen till att jag inte är i lund är för att det är helt dött där på somrarna och ingen av mina kompisar är där. Att jag inte är i Gbg vet jag inte riktigt varför, mn mest för att jag visste att det stället jag jobbar på var en bra arbetsplats så det kändes som en smart idé att söka sommarjobb där.