onsdag 25 juni 2008

fascination it's just the way we feel





Asså jag är så trött på min klädstil eller snarare brist på stil. Jag gillar typ alla kläder jag har men jag vet inte hur jag ska kombinera dem och jag vet inte vad det är jag vill uppnå, vilken typ av stil jag vill ha. Det blir mest att jag tar på mig något enkelt, till exempel tröja och jeans eller en klänning och väldigt enkla accessoarer och svarta ballerina eller vita tygskor till. Inget intressant eller lekfullt eller roligt överhuvudtaget. Argghh627!""#DDFRRT&77//(%&¤¤!!!!!! Oerhört frustrerande. Jag vill ju bry mig, jag vill tycka det är roligt men jag har ingen energi till det. Jag fattar änte vad jag håller på med. Kanske får jag ett ryck i höst när jag börjar schkoolan (uddevalladialekt) och har större anledning att klä mig schnyggt (uddevalladialekt igen). Vi får la se.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hey there style Queenie.....give us a buzz nästa gång you find yourself in this happening town-me needs your inspiration!

Anonym sa...

Men du är ju värsta fäshionable ju?

Anna sa...

Inspiration är ju precis det jag inte har just nu. Och fäshionable? Nja.