torsdag 5 juni 2008

what if leaving is loving?





Igår hade jag som sagt min sista idéhistoriatenta och nu har jag sommarlov i fyra dagar innan jag börjar jobba på måndag. Igår storstädade jag hela min lilla lägga och idag packar jag och tvättar, eftersom jag ska åka till Göteborg på lördag morgon och hela kvällen och natten idag ska festas bort och morgondagen ska tillbringas i en park så det är gött att få gjort tvätt & packning innan jag drar. Dagens mest delikata problem: vilka skor ska jag ta med? Det är viktigt att få rätt blandning partyskor, ballerina, flipflops, gympaskor, tygskor och jobbskor. Andra viktiga issues som jag inte ens orkat börja ta itu med är vilka väskor och smycken som ska få äran att pryda mig i sommar. Håjaja. Tur att sommarkläder är tunna och inte tar så mycket plats.



Inga kommentarer: