onsdag 11 juni 2008

hemma





Skulle gärna skriva en skojig uppdatering om mitt spännande liv men jag tror jag lämnade det i Lund. Istället är jag i Uddevalla, jobbar som vårdbiträde och reconnectar med gamla kompisar. Helt okej det med. So far har jag levt the high life och ätit klassisk tacosallad på Cactuz (typisk småstadsstavning) med Erik, lunchat med mamma på museet, kollat på EM (Sverige rockar fetare än fetast just nu) med familjen och promenerat med Åz. Imorgon drar jag till Göteborg och på lördag blir det utgång där så det är bara för alla hugade läsare att hänga på.

Näpp, nu är det snart läggdags. Imorgon börjar jag sju - jippie yay.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tja! Vart jobbar du nu. Antar att det inte är på mitt ställe eller?
Kram

Anna sa...

nej, i år jobbar jag på österängens äldreboende.