söndag 13 juli 2008

I love Hjo

Igår var jag på utflykt till Hjo, en väldigt söt och puttenuttig stad där typ alla hus ser ut så här (bilderna är lite i oordning, orkar inte rätta till dem):




Det här huset vill jag bo i!






Det ser ut som i Elsa Beskows böcker tycker jag.


I love Hjo.


Anders tycker han är tuff när han har kepan bak och fram.




Ett lusthus och Vättern i bakgrunden.




På en rastplats utanför Skara.


Vi hamnade på en trädgårdsloppis och jag köpte clips, fem kronor paret.


Försök till ett romantiskt foto.


Anders älskar också Hjo.


Mamma...


och pappa var också med.


Jag och en lyktstolpe.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har funderat på att åka till Hjo själv någon gång. Det verkar verkligen som en mysig stad!

Anonym sa...

Åh, skulle inte tacka nej till tredje huset uppifrån!