fredag 11 juli 2008

onsdag & torsdag





I onsdags efter jobbet åkte jag till Orust. Det var dags för den årliga loppisen och auktionen på Stenshult, en tillställning dit typ halva Orusts befolkning och lite annat löst folk kommer. Det är rätt packat med folk alltså och man kommer knappt fram till borden, vilket inte gjorde så mycket i år för det fanns mest bara skräp ändå.


Mormor.


Morfar och bilen som inte ville starta


...så mormor och jag började promenera landsvägen hemåt tills morfar fick igång bilen och körde ifatt oss.


På torsdag kväll kom Anders till Uddevalla och filade mina fötter. Snällt!


Vi hade kuddkrig men det gick inte så bra för mig för Anders tog båda kuddarna.


Vi gick en kvällsprommis i Lelången.


Jag i nattlinne, mjukisar och nyklippt hår så att jag återigen ser ut som fjorton. Trevligt.


Vi såg en igelkott som var väldigt svår att fotografera för den envisades med att springa iväg hela tiden.

Idag har vi varit både kommersiella och shoppat på Torp och kulturella och besökt museet. Oerhört trevligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Öh sisbitch! Undrar hur det går i Uddevallaspelet? Hm, vem vet mest om den bedårande staden och tar hem vinsten...? Bra att du kom till museet till slut och att jag slapp... Nu äter jag godis o snacks och varvar ner efter jobbet(som man brukar säga). Blev väldigt sugen på Orust när jag såg bilderna! Ibland saknar jag den gamla, goda lediga tiden. Jaja, vad shoppade du på Torp förresten? /S