söndag 14 december 2008

en så kallad lista



Roligaste t9-”felet” på mobilen: äsch. Det vet jag inte.

Vilket fylleminne förföljer dig och ger dig skamsköljningar när du tänker på det?: tentafesten i januari när jag frågade en kille i klassen massa opassande och dumma frågor och sa saker om hans förhållande som jag verkligen inte borde ha sagt.

Vilken bloggare är ditt frikort (som du får ligga med en gång trots att du har en partner)?: hm, det finns ju inte så många manliga bloggare så jag får väl vara lite tråkig och säga Alex Schulman.

Har du snattat någon gång och vad?: nej. Jag har en oerhört hög moral, eller nåt.

För att jämna ut. Vad är det minst egocentriska du gjort?: Tja, följde med en kompis till akuten i måndags, det var rätt osjälviskt.

Hur många gånger om dagen tänker du på ditt utseende?: alldeles för ofta.

När ljög du senast?: i en av frågorna ovan.

Det fulaste klädesplagget du haft genom tiderna?: när jag var nio-tio hade jag rosa tights med en rosa polotröja och vit virkad väst, det har inte jättevackert direkt.

Vad tycker du om sådana här utmaningar? de är la sköj.



Inga kommentarer: