söndag 28 december 2008

jul och så



Tjena mittbena! Har varit busy busy med julfirande & sånt de senaste dagarna och därmed tagit en liten bloggpaus. Det har kliat i fingrarna efter att få uppdatera så nu för bövelen var det dags.

En liten bildsammanfattning av de senaste dagarna:


Som vanligt är bilderna i fel ordning så vi börjar igår med Anders och Henc på tågstationen i Skövde, efter annandagens stora middag.


Jag & Ricki i väntan på det försenade tåget.


Larsa & Kakan inne på Harrys på juldagen.


Åz & Jonas.


Jag & Kakan med Australien-kylskåpsmagneter.


Jag, Australien-Malin & Karin.


Jag i juldagsoutfiten.


Mina julklappar: necessär, Mariannegodis, almanacka, sundbornkaffeservisdel, halsband, sockar, liten svart väska, trosor, parfym och i kuvertet så är det cash till en ny lagbok. Osså fick jag ett paraply som jag glömde ta kort på.


Maja som tomte på julafton.


Syskonen.


Ögonmask som päronen fått av Västtrafik.


Maja.


Moi & den gigantiska katten Svensson.

Inga kommentarer: