måndag 22 december 2008

jullov, typ



Då var man i Göteborg då, gött mos som man säger här. Skönt att ha lov, fast egentligen är jag inte helt ledig eftersom jag har en skojig 30-poängstenta 16:e januari, och jag behöver plugga ganska mycket inför den. Skoj, skoj! I löv 30-poängstentor - not.

Min agenda idag är mysbyxor + slösurfa + tvätta + gå en vända till bibblan och låna några böcker + eventuellt, om jag orkar, gå en promenix. Alldeles lagom krävande.

I lördags var det ferre, jag drack öl och blev aningens tipsy och det hela var rätt trevligt fast det inte var så många där (shame on you som bangade!).


Maja.


Åsa leker charader.


Pöss pöss! Jag har min standardpartyfrissa och för ovanlighetens skull röda naglar. Jag har kört på svart nagellack hela hösten typ (nästan) och känner mig mycket mer som en sån tjej som har svarta naglar än en sån som har röda, men i juletider får det la vara rött istället.


Anders leker charader och är en skalbagge.


Mitt nya profilfoto på fejjan. Är dock inte helt nöjd med det, känns lite fjantigt.

3 kommentarer:

kaffechoklad sa...

anna! vad är det för hemskt kort?!! grisögon kallade sara mina ögon...

men annars, trevlig fest! och korten på dej e fina.

Anna sa...

moahahahahaha! jag visste att du skulle klaga...

kaffechoklad sa...

meh! taskmört