lördag 20 december 2008

verkligen living on the edge

Omg, jag är så himla spontan & wild & crazy!!! Igår typ kvart över elva hade jag borstat tänderna och bytt om till nattlinne och gjort mig redo för att sova men satte mig framför dattan en liten stund. Via msn blev jag övertalad att festa (för bövelen, man lever ju bara en gång), så på fem minuter hade jag bytt om och stuckit iväg med vodkaflaskan under armen. Sen festade jag till halv fyra och var lite mör idag men oh så glad över min otroliga spontanitet. High five till mig själv!

Klockan är ett, jag ska upp om cirka fyra och en halv timme och jag har ännu inte packat klart & städat. Åker till Götet imorgon och då vill jag gärna att läggan i alla fall är hyfsat ren så jag inte behöver städa det första jag gör när jag kommer tillbaka. Oh well, jag är ju fortfarande ung och alert och sova kan jag göra när jag är gammal men jag borde kanske ta itu med skiten nu. See ya!

Inga kommentarer: