torsdag 19 mars 2009

5 saker som gör livet värt att leva just nu

1. jag vet att det här är redan är uttjatat på varenda blogg, men VÅREN!!! Sorgligt att inse hur soltörstande alla svenskar är efter bajs-vintern men omg hur skönt är det inte?

2. den här låten. Den är visserligen också uttjatad men whateverrrr, den är ju görbra.

2. skins säsong 2. Inte riktigt lika bara som första säsongen men ändå riktigt bra. Vet inte riktigt varför jag dras till serier om dekadenta tonåringar men det är nåt fascinerande med folk som lever helt olikt mitt eget liv, men kanske lite så som jag eventuellt skulle vilja leva. I alla fall om jag var 17 igen. Eller, nu också, lite grann.

3. dricka vin i helgen. Hur gott? Görgött!!!

4. Jurres kanelbullar. Mmmmm... nybakade, varma, goda. Som små bitar av himlen typ. Det är la tur att de inte har dem varje dag för så skulle jag rulla fram vid det här laget. Höhö.

5. ska till Gbg imorgon och träffa da man. Hur myzigt? Görmyzigt!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

det är inte vår i götet inte, det är ett som är säkert...men vin, det du:)!