söndag 22 mars 2009

the helg

Har haft en nästan helt tv- och dattafri helg men nu för bövelen måste jag uppdatera lite. Har visserligen inte jätemycket att säga men this is the helg so far:

- drack en flarra vin i fredags och blev full och däckade i sängen typ klockan tio (på kvällen).
- var på minnesstund igår och det var sorgligt men fint.
- försökte kolla på Australia men den var aptrist.
- läst Aldrig fucka upp, den är nästan precis likadan som Snabba cash men ett rätt trevligt tidsfördriv ändå.
- hjälpt både Anders & Sofie med cv-skrvning. Den dagen jag själv ska söka jobb och skriva ett seriöst cv ska jag ha med "god förmåga att uttrycka mig både verbalt och skriftligt" som ett av mina skills, banne mig. Börjar få till en del klatschiga formuleringar vid det här laget.
- spelat kort. Går inte bra.
- druckit påskmust och ätit chirre med dirre. Gött.

Inga kommentarer: