onsdag 25 mars 2009

görlång lista



Ållrajt, jag får la också ta och fylla i den där långa listan som alla andra bloggare gjort.

Lovar du att vara ärlig? kanske...
Du heter: Anna
Smeknamn: AnnaBanana, Pnö.
Låt som när du är ledsen sörjer till? ingen aning, lyssnar aldrig på deppmusik längre men någonting av Kent funkar väl allltid.

Beroende av: socker, motion, bloggar.
Vem behöver du mest just nu: Anders.
Vad tror folk om dig? jag vet faktiskt inte. Kan tänka mig att folk tror att jag är mer präktig och duktig flicka än vad jag egentligen är, och att vissa tror att jag är jätteblyg medan andra tror att jag är kaxig och alltid tar för mig.
Stämmer det? jag är inte så mycket duktig flicka längre och jag är både blyg men är bra på att synas & höras ibland.
Vad får du oftast komplimanger för? mina kläder, tror jag.
Vad säger du för att imponera på någon? försöker vara rolig & spexig.
Hur imponerar man på dig? genom att vara rolig, relaxad & oblyg. Inte det lättaste kanske...
Brukar du skratta för dig själv? ja.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Vem vinner top model 4? Har inget minne av den säsongen."
Var bor du? Lund.
Trivs du där: ja!
Äger du några converse: nej.
Sprit, cider, vin eller öl: allt.
Brukar du bli för full: inte tillräckligt ofta.
Vad har du för mobil operatör: Telia.
Är du allergisk i mot något: katter & pollen.
Har du haft sex idag: nej.
Nästa mål i ditt liv: lära mig att slappna av och sluta oroa mig för allt.
Hur svarar du i mobilen: beror på vem som ringer. Vanligast "hej det är Anna" eller "hej snuttenplutten" om det är Anders.
Vem ringde du senast? Anders, igår kväll.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: typ puss, godnatt & sånt där.
Antal timmar sömn i natt: sex kanske.
Sov du ensam: ja.
Brukar du komma i tid: ja, är väldigt sällan försenad.
När mår du bra: när jag gör roliga saker, eller är med mina polers eller med Anders.
När blev du fotad senast: i helgen.
Hur känner du dig nu: lite stressad. Borde plugga.
Vanligaste färg på dina kläder: blått eller grått.
Vad tycker du om fötter:
Vad saknar du: självdisciplin.
Hade du en bra kväll igår: jag och tv:n hade en het dejt och det var la trevligt.
Favorit dryck på morgonen: kaffe, äpplejuice.
Rakar du benen: ja, fast inte så ofta för det är så oerhört tråkigt och jobbigt.
När brukar du oftast gå och lägga dig: vardagar mellan 22:00 och 23:00, helger senare.
Är du blyg? ja.
Sysslar du med någon idrott: nix.
Vill du hellre ha mail än brev: nej, brev är mycket trevligare och personligare.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej.
Har du spytt offentligt: ja, utanför en domkyrka.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ha sex.
Är du nöjd med ditt liv: mestadels.
Är du bortskämd: inte med pengar, men Anders brukar vara bra på att skämma bort mig med t ex frukost på sängen och sånt.
Vad gör du i morgon: pluggar och tränar. Mitt liv i ett nötskal.
Vad är det värsta du vet? ensamma, gamla människor.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? skulle tro att jag lever på cirka 1000 kr per vecka.
Vad behöver du just nu? part-hey!!!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Britney. Åkaj, det var ett skämt - har ingen aning faktiskt.
Vad längtar du till? vår & värme.
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja.
Vad använder du för shampoo? volymschampo från John Frieda.
Vad är det finaste du fått? en brosch från mormor.
En speciell dag du minns: 10:e mars 2004 - dagen då jag & Anders blev ihop.
Hur gammal är du: my super sweet 25 närmar sig.
Tycker du om någon just nu: ja.
Om fem månader: är jag förhoppningsvis gift och njuter av de sista dagarna på sommarlovet innan termin 6 börjar.
Du samlar på: Lotta-böcker.
Gröna eller röda äppeln: båda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Anders och Sofie.
Gillar du golf: nej.
Vilken tid gick du upp idag: kl 06:50.
Har du sovit i din egna säng inatt: ja.
Har du strumpor på dig nu: ja.
Vad ska du göra ikväll: se på tv eller läsa en bok av Fred Vargas. Spännande liv jag lever!
Är det okej att gråta: vad är det här för dum fråga? Klart det är okej att gråta.
När grät du senast: i helgen.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa, resa, resa!
Bär du glasögon eller linser: glasögon.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: runt 11-12.
Har du piercing: nix.
Vill du gifta dig: ja.
Vill du ha barn: ja.
Solar du ofta: aldrig i solarium.
Är du bra på att laga mat: inte direkt.
Gillar du att dansa: ja.
Är du flygrädd: lite.
Hur vig är du: rätt ovig tyvärr, var mycket vigare förr när jag dansade.
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten.
Vilken är din favoritglass: Ben & Jerry's.
Tror du på ett liv efter döden: ja.
Tycker du om sushi: sådär.
Vad äter du helst när du ser på film: godis eller chirre med dirre.
Bor dina föräldrar tillsammans: ja.
Har du tandläkarskräck: ja.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls.
Vilken ögonfärg har du: blågrågrönbruna, men mest blåa.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: det har hänt.
Biter du på naglarna: nej.
Röker du: mycket sällan men det händer då och då.
Hur ofta tränar/motionerar du: promenerar nästan varje dag, tränar gympa/aerobics/step två gånger i veckan.
Senaste låt du hörde: Those dancing days med Those dancing days.
Vad gör du på helgerna: festar, slappar, handlar mat, gör matlådor, städar.

Inga kommentarer: