söndag 8 mars 2009

inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut

...jag drömde det var fred på jord & alla krig var slut. Nej det gjorde jag inte, däremot drömde jag att jag var i Dubai. Jag åt middag på restaurang där och på något sätt hade jag lurat dit båda fashionmuslimetterna Ghazal & Jonna fastän de är osams. Under middagen, jag vet inte hur, fick jag dem att bli vänner igen! Fint eller hur.

Tror för övrigt att det är första gången jag haft en dröm om bloggare som jag inte känner. Hm, börjar jag bli för bloggberoende kanske?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bättre än min senaste dröm:

jag är trubadur (?!?) i Belgarion/Mallorera böckerna världen, fast 20 år efter sista boken. Ja jesus jag får börja dricka vin igen.

Anna sa...

coolt, jag vill också drömma att jag är i belagrion/mallorea-världen!

och klart du ska dricka vin!

Sebastian sa...

Haha ikväll blev det ändå bara en massa öl :)

Anna sa...

öl är ju förbaskat gott det med!