onsdag 11 mars 2009

there's only two types of people in the world, the ones that entertain, and the ones that observe



Jag har köpt en görfin berlock till mitt armband, ett peacemärke! Är jag cool eller är jag cool? (Svara ej utifrån hur jag ser ut på fotot här, tack.)



Jag är stressad över skolan & för att jag inte har något sommarjobb (får dock skylla mig själv eftersom jag hittills endast sökt ett enda jobb) och för att lösa detta problem så ska jag börja kolla mindre på tv. Vet inte om det kommer fixa något men det blir ju inte värre i alla fall. Idag har jag totalt tv-förbud (förutom Vakna med the voice på morran men frulle-tv räknas inte) och det känns mycket konstigt. Jag vet inte vad jag ska göra av mitt liv. Funderar på att
- läsa en bok
- plugga (yeah right)
- sy (kanske dags att börja använda symaskinen som jag fick för snart ett år sedan?)
- "göra något kreativt", t ex möblera om på min anslagstavla eller nåt dylikt
- sova
- packa upp min resväska
- ta itu med den däringa musikutmaningen jag fick av Natalie.

Det är som att en helt ny värld öppnar sig utan tv:n, en värld där det faktiskt händer stuff. Coolt.

1 kommentar:

Anonym sa...

borde också...göra mer, titta tv mindre...