torsdag 12 mars 2009

foton



Hittade den här listan hos niotillfem och var förstås tvungen att göra en egen.

A picture that makes your heart smile.

Anders.

A picture of one of the best nights of your life.

Våren '08 - kan inte riktigt säga varför den här natten var så fantastisk men omg! Har nog aldrig haft så roligt tror jag.

A picture that makes your heart hurt.

Och alla andra förstås med samma motiv.

A picture of a time when everything was changing.

Återigen, våren '08. Det hände inget stort, inget drastiskt, men jag tror att jag började "hitta mig själv" som det så fint (?) heter.

A picture that describes how you’d like to spend every day.

...eller i alla fall varje kväll. Dans, öl, sommar, klänning & tygskor.

A picture of how you’d like the world to see you.

Hittade ingen ultimat bild på det här temat men denna duger. Glad, spexig, rolig.

A picture of you with someone you love.

Anders.

A picture of you when you were a different person than you are now.

'06. Var überkarriärist och började juristprogrammet med inställningen att jag skulle vara bäst i klassen, ha minst dubbelexamen och vara engagerad i massa studentgrejer & annat som såg bra ut på cv:t. Tack och lov gick den fasen i mitt liv över ganska snabbt.

A picture of you when you were anything but happy.

Tentaångest. Ständigt återkommande i mitt liv.

A picture of a time in your life that’s over, and you couldn’t be more thankful that it is.

Au pair i Bryssel, '05. Vantrivdes i min fanilj och avskydde staden och ville bara åka hem. De längsta fyra månaderna i mitt liv.

A picture of a time in your life that’s over, but you wish it wasn’t.

London '06. Alltid när jag tycker skolan & resten av mitt är tråkigt så längtar jag tillbaka till London och att äta M&M's like there's no tomorrow, gå på pubar, fezta och framförallt att hänga med Caz.

A picture of you showing off a new haircut/color

Augusti '07. Superkort hår! Var ändå rätt fint när det växt ut lite.

A picture of you being ridiculous.

Sommaren '08, Lysekil.

The most recent picture of you.

Från i fredags, bär på några av morfars alla blombuketter.

A picture of you truly being yourself.

spexigtjejsominteärräddattbjudapåsigsjälvochvarafjantig.se

A picture of a night you regret.

Höst '07. Inte för att jag var huvudlös utan för att jag inte alls var på partyhumör utan mest satt och surade. Hade precis fått tentaresultatet på mark- och miljörätten och deppade - så oerhört töntigt. Jag skäms.

A picture of you making a goofy face at the camera.

sorry X!

A picture of you in one of your favourite outfits.

Sommar '08. Klänning, tygskor, halsband & underbaraclarafrissen.

The youngest picture you can find of yourself in digital form.

Har faktiskt inget tidigare än det här, från gymnasietiden. Jag är väl 17-18 gissar jag, på klassfest hemma hos Lisa. (Hm, jag gick alltså på fest i randig bomullströja? Pinsamt.)

A picture of you on your birthday.

90-talsfest april '07! Fruktansvärt ful friss som tyvärr var naturlig och inte del av 90-talsoutfiten. Måste btw ha en ny 90-talsfest, det är ju asbra tema! Om folk bara klär ut sig vilket de flesta inte gjorde sist...

A picture of you very drunk.

St Paddy's day '06, London. Rödvinsfylla och stulen hatt.

A picture of you in your room.


Hösten '08. Myskväll med Sofie och oreos.

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA, den där stulna hatten känner jag igen.. det gjorde du bra bosse!!!

LONDON 06, DET VAR TIDER DET!!!

Anonym sa...

Fina kort! Sött med den randiga partytröjan i bomull och en liten knut, rart på något sätt. Ser att jag fick ett bra blomkort till slut. Stolt. /S

Anna sa...

OH YESSSSSSS IT SO WAS!!!!!!!!!!!!!!