torsdag 12 mars 2009

osså lite fler foton



Igår använde jag min symaskin för första gången ever. Resultat:


en nåldyna! Inte så fin och rätt skev men whatever, den ska ju ändå bara användas för att bli massakerad. Jag har också kortat upp en alldeles för lång klänning som nu blev görsnygg, förutom att fållen är en aning sned och ojämn. Jag har redan börjat inse att det är ganska jobbigt och svårt att sy och jag tror att jag svor mer igår kväll än vad jag tidigare gjort sammanlagt i mitt liv. Tur att mamma inte kunde höra mig, då hade jag fått smisk. Inte. Men skäll hade jag nog fått.


Så här ser det ut utanför mitt fönster just nu. Buhu! Det ska inte snöa i mars, i Skåne. Wtf!

3 kommentarer:

kaffechoklad sa...

nu har du börjat iaf, jag blev också lite sugen att sätta igång igen...

kaffechoklad sa...

nu har du börjat iaf, jag blev också lite sugen att sätta igång igen...

Anna sa...

om du slutar kolla på tv så har du ju tid. hick.